Corona regels

Corona Regels

Om de veiligheid te garanderen voor u en ons hebben wij een aantal regels waaraan wij ons aan houden. Beantwoordt onderstaande vragen. Beantwoordt u 1 van de vragen met ja dan bent u verplicht om telefonisch contact met Tom op de nemen via 0492-770045 (optie 2).  U mag in dit geval onder geen enkel beding naar de praktijk komen voordat u telefonisch contact heeft gehad en toestemming hebt gekregen van de fysiotherapeut.

Vragen:

• Heeft u een of meerdere van de volgende (ook milde!) symptomen: neusverkoudheid of hoesten of benauwdheid of koorts (vanaf 38°C)?
  • Heeft u de afgelopen 24 uur klachten (COVID-19 symptomen) gehad?
  • Heeft u huisgenoten/gezinsleden met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  • Is er bij uzelf of een huisgenoot/gezinslid in de afgelopen 14 dagen corona vastgesteld?

Algemene regels

In situaties waar geen verhoogd risico op besmetting met corona bestaat en besloten wordt een behandeling te starten, moeten strikte hygiënemaatregelen worden gevolgd.

• Was je handen regelmatig
  • Desinfecteer je handen bij binnenkomst op de praktijk (verplicht)
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Houd zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
  • Gebruik papieren zakdoekjes en neem deze mee naar huis.
  • Geen handen schudden, geen ellebogen en geen fysiek contact tenzij ander aangegeven door onze fysiotherapeut.
  • Blijf thuis als je symptomen van COVID-19 hebt en neem telefonisch contact op met de fysiotherapeut.